Merhaba anneler,
Sizler bebeklerinize gece maması veriyor musunuz? Benim kızım sadede mama yiyor. Tabi ek gıdaya da basladık… sma Optipro 2 içiyor. Bazı annelerin gece uyumadan gece maması verdiğini duydum ama bilgi sahibi değilim. Sizler ne yapıyorsunuz?🙂