Janss Seyma16 Termosa su , mama kabına ölçülü mama 🎃 Gece uyanmıyor ama sabah beslenmesi için geceden bu şekilde ayarlıyorum .
NhL Mamalar yapıldıktan sonra yarım saat içinde tüketilmesi gerekio yanılmıosam yani önceden yapmak saglıklı olmaz diye düşünüyorum.
Hacer7 Janss merhaba ben termos aldım ama 3 4 saat sıcak tutuyor suyu buda benim işime yaramıyor zaten 3 saatte bir kullanıyorum acaba siz ne kullanıyorsunuz
Ozdence Janss kaynatılıp soğutulmuş suyunu tekrar ısıtıp mı termosa koyuyorsunuz yoksa hazır suyu mu tekrar kaynatıp termosa mı koyuyorsunuz
Seyma16 Bende sıcak suyu hazır bırakıyorum kalkıp yapiyorum ama uykum dagliyo 🤦♀️ tabi ki anneyim normal bisi onda da sıkıntı yok ama bi kolay yolu varsa neden yapmayalım demi o yüzden soruyorum 😊
TgcDvc Seyma16 bekletmeyin cok zararlı ben bi kez saati karıstırıp verdim cocuga gun boyu kustu.. gece kac kez kalkarsa yapıyorum valla önceden kaynattıgım suyu ılıtıp hemen yapıyorum
Seyma16 TgcDvc şuan bende öyle yapıyorum suyu yatmadan kaynatıp bırakıyorum termosa koyuyorum gece içine mama koyuyorum veriyorum
Seyma16 Ben uykum dagilinca bi daha uykuya geçemiyorum gece beslenmesi de devam ediyo tuketilcek mamanin hemen yapilmasi gerektiğini de biliyorum ama bi yerde gormustum termosta mama yi bekletip veriyolarmis
balannesiii Seyma16 uyanında yapman lazım canım ılık vermen gerekir durdukca bozulur o yüzden taze yapman gerek
Tubad Seyma16 termosum var su ısısının ayarını yapıp termosa koyuyorum bebegim uyanınca şipşak mamayı hazırlıyorum:)
Tubad Fatma62 suyu bileğimi hafif yakacak derecede bırakıyorum termosum o ısıyı sabaha kadar koyuyor. Mamayı yapıp calkaladigimda bebeğimin içebileceği ayara düşüyor 😊 çok ince hesaplar var yani 😂😂😂😂 decathlon dan alabilirsin ☺
Serene Seyma16 uyanınca yapıyorum😁 çay makinamın altını kettle gibi kullanıyorum,çabuk kaynaması için mamaya yetecek kadar suyu akşamdan koyuyorum.uyandığında kalkıp açıyorum bir iki dakikada kaynayıveriyor zaten.
Secilyurttss Hacer7 dhaa uzun süre sıcak tutanların içi de çelik oluyo benimki 24 saate kadar sıcak duruyo
Secilyurttss Hacer7 dhaa uzun süre sıcak tutanların içi de çelik oluyo benimki 24 saate kadar sıcak duruyo
Janss Hacer7 Ben Karaca sport aldım . Çok memnunum . Akşamdan ılık su yapıyorum . Hiç soğumuyor . Benim tecrübe ettiğim en az 10 saat tutuyor .
Esraabrklu Seyma16 geçe ne zaman acıkırsa yapman lazım sakin gece hazırlayıp başucuna katma yerim saati geçen mamayı verme ha aman aman
Fatma62 Tubad kuzum benim termos iyi dgl demeki ya bnde yapyom sabah buz gbi üstelik doğalgazın üstne koyuyom termosuda