Dilara412 Önemli olan kollar bacaklar değil de vücut iç sıcaklığı. Bizim doktorumuz 37.8’i geçerse müdehale edilmesi gerektiğini söylüyor. Calpol’u doktorunuzun dediği şekilde kullanın, bebişi çok hafif giydirin, eklem yerlerine ve alnına ara ara ıslak havlu uygulayın ama sirkeli, kolonyalı vs olmasın. Bir de emziriyorsanız sık sık emzirin. Çok geçmiş olsun, inşallah bir an önce sağlığına kavuşur yavrunuz 🌸