Tatlican Kukuli4198 kızım 3yasinda biz 2bucuk yildir kullaniyoruz kopmadi .çalinir diye bende tedirgin olmuştum çünki cok duyuluyor calinma.ama cocuk kucuk ve devamli benimle oldugu icin skinti yaşamadık.bileklik cok yakisıyor cocuklara
Furug Kukuli4198 ben sevmiyorum surekli takmayi acitma kaybetme vs olayi.yuksek.babannesi burma almis minik cokta tatli oma giderken gonlu olsun diye takiyoruz 😅 cok komik duruyor.sanki birazdan mutfaga girip hamur acacak ahahahahaha
Deletedmom5284 Kukuli4198 künye yaptırdı kayınpederim küpeside var ama sor ikisinide taktı mı diye, hayır takmadı, düşer kırar kemirir yutar diye korkuyorum
Babybloom Kukuli4198 bana da kaynanam sordu geçen hangisini alayım diye direk ona söylediğimi yazayım. Valla anne dedim ben kızımı öyle süs püs için acı çektiremem büyüsün kendi isteğiyle deldirsin kulağını. Bileklik de takmam hem modası filan geçti hoş görünmüyor hem de bir sürü kötü insan var🤷🏻♀️sen en iyisi bozdurulabilir bir altın tak🤣 sağolsun o da tamam dedi🤗
Bugrababy Kukuli4198 benim oğlum 8 aylık 3 aydan beri kullanıyor künye. Çok tatlı duruyor çok seviyorum. Takılma, kopma vs hiç olmadı. Kalın zincirleri zaten.
karakuzumm Arwen Bence kullanılır çokta hoş duruyor bebeklerde bende seviyorum, bende künye çok istemiştim oğluma nasipse bir ay sonra doğum günü eşimde hediye olarak künye alıcak☺️bu arada bir yaşına giricez inşallah😍
saripapatyam2 Kukuli4198 2 yaş çok hareketli bir zaman bence künyeyi kopartıp biyerde kaybedebilirsiniz.. küpe alın bence de
miniktavsanim Kukuli4198 bence küpe alın çünkü benim küçüklük kupem 12 yaşıma kadar kulağimdaydi 🥰künye küçük oldukları için surekli çıkartmaya çalışılır benim düşüncem bu benim oğlum var hamileyken ona yapacam dedim künyeyi sonra düşündük olmaz çocuktur sürekli ellerine atar koparir almadık😇
Kubra_2019 Kukuli4198 ikisinde de hevesim var ablamızda görmedik küpe künye kucugumdede ben olsam ikisini de yaptırırım. Yaptırayım 2 taş bence ideal kulak delmesi için
Happydef Kukuli4198 öyle bir zamanda yaşıyoruz ki kendininkileri takmaya korkuyorum küçük çocuklar icin daha tehlikeli biri zorlar çıkartırken canını acıtır mazallah milletin gözü göz değil o yüzden takmıyorum hic