Gokcesra kızımda bana anne diyor😂bende cok sevinmiştim ama babasını görür görmez baba baba çığlıkları daha güzel bay bay yapıyor gel yapıyor elleriyle agzıylada ge ge diyor😂eliz öp dediğimde öpüyor😂acıkınca meme diyor 🙈ve bu hareketleri beni benden alıyor cok mutlu oluyorum ❤️8ay 7günlük🙈