Anneler merabalar bebeğim 6 aylık alerjik olduğu için hep meme reddi yaşadık iki hafta önce düzelme oldu meme reddinde ama şimdi memeyi emerken ayaklarını karnına çekiyor burnunu kaşıyor derin derin nefes alıp memeyi ısırıyor. Diş mi çıkarıyor refluden mi böyle yapıyor anlamadım. Yardım edin 🙏