Biirbukeet Kızlar 2 aylık kızım var ilk başlarda sütüm gelmemişti şimdi çok az geliyor ve sütümü sağsam bile süt gelmiyor kızımda emmek istemiyor ne yapmam lazım emmesi için
Nazlicann1993 Biirbukeet istediği gibi süt gelmediği için ağlıyordur ben de aynı durumu yaşıyorum mama veriyorum
AlpBeyinAnasi Biirbukeet Ben oğluma 1 ayına kadar süte ek olarak mama veriyordum. Sonra sürekli meme teklif edip emzirmeye başladım sanırım o yüzden hem o alıştı hem benim sütüm arttı. Siz de teklif etmeye çalışın özellikle geceleri emzirmeye çalışın 🌼