2bebislianne Kızlar Merhaba. İki çocuğumu da sezaryanla doğurdum, doğum üzerinden 7 ay geçti ama 1 bardak su içsem hemen tuvaletim geliyor anında tuvalete gitmem gerekiyor eskiden saatlerce tutabilirdim. Benim gibi sorun yaşayan var mi acaba?