Merhaba. Size bir şey sormak istiyorum. 8 buçuk ay önce sezaryan ile doğum yaptım. Ve 5 aylıkken regl olmuştum. Ama son bir ay içinde 3 kez oldum. Biri 10 gün,biri 3 gün sürdü. Aradan bir hafta geçmeden yine oldu ama regl gibi de değil. Oruç tutuyorum bu özür müdür, bozmam mı gerekir ?