durumom benim kızımın alt çenesinde ortada 2 diş olur ya onlar değil, onların yanlarındaki 2 tane de şişlik var canım anlayamadım 🤷♀️şişlik var ama aşırı kızarık değil böyle kıpkırmızı değil ama şiş yani,hafif bir beyazlıkta var ama gene bembeyaz değil, eli ağzında iki eli birden hatta,ısırıyo elini yalamıyo, biberonu emziği sıkıştırıyo ama meme verince mememi ısırıyo yada sıkıştırmıyo,1 2 hafta neredeyse kafa sıcaklığı oldu ama şu birkaç gündür o yok,hiçbirşey anlamadım 🤷♀️