Kızlar domates konservesi açtım bir hafta oldu kavanozu dolapta saklıyorum şimdi kullansam zehirlenir miyiz acaba bir sıkıntı olur mu kokusuna bakıyorum kötü kokmuyor sizce domates konservesini açtıktan sonra ne kadar bekletebiliriz dolapta benimki tam bir hafta oldu kavanozun ağzı kapalı dolapta bekliyor bozulmuş mudur acaba oruçluyum tadına da bakamıyorum