Arkadaşlar 4 ay etti doğum yapalı 40 başı gördüm halada adet olmadım hiç korunmadım emziriyorum birde bulantılarım çok ve halsizlik sinirlerim alt üst herkezden nefret eder oldum acaba hamilemiyim kasıklarımda agrılar ama bebeğim daha küçük süt çekebilirmi