Linva Ya o bende de var ama. Biraz araştırdım, 2.gebeliklerde 1.ciye göre şikayetler daha erken başlıyormuş. Daha hızlı seyreden ve belirtiler daha yoğun yaşanan bir gebelik oluyormuş cogunda.
Evet tedaviye de başladık insallah etkili olur açılır damarlar. İlkini kaçın haftada doğum yaptın bebiste gelişim geriliği falan oldu mu? Bir de acil sezaryene mi alındın?
Eheh çok soru sordum ama sürekli araştırma halindeyim 😋
Öğrendim evet kız dedi Allahin izniyle saglicakla gelsin bebislerimiz