Bir de bebeğim ikiz teki, kardeşi kan çalma sebebiyle karnımda kalbi durdu 19 haftalıkken, doğumda alındı. Bebeğim de 34 haftalık doğdu, çok zor ve stresli Bi hamilelik geçirdim, anne karnında lazer ameliyatı oldum küçüğü kurtarmak için ama olmadı. O yüzden bebeğime sağlıkla kavuştuğum her güne şükrediyorum, aslında Bi kızım daha var tecrübeliym bebek büyütme konusunda ama stresi hala atamadım üzerimden en ufak huzursuzluk ta acaba bişeyi mi var korkusu yaşıyorum