aysemom bende aynı şekilde sağlık ocağındaki hemşire sakın emzirme dedi zaten bebeğim kendisi emmek istemedi mama veriyorum ama doktorum karnındaki bebek 6aylık olana kadar emzir dedi ama bebeğim zaten fazla emmek isteyen bebek değildi öylece kendi bıraktı