Cgdmltr93 Hangisinden memnun kaldınız? Bir de solgarın tableti kilo aldırıyor mu ? En etkili sizde neydi?
17112020 Bn hem solgar hem galactago kullanıyorum…bestlaktan daha etkili oldu bende galactago ona devam ediyorum…solgar diger 2 çocuğumda da kullandim kilo almadim ama bunda aldim cunku istahim cok açıldı digerlerinde boyle olmamistim
Cgdmltr93 3 bestlak 1 galactago ile devam ediyoruz 🤗 Ramazan dolayısıyla sütümde azalma oldu. Hangisini alacağıma karar veremiyorum
Esrkrc Solgar kesinlikle. Daha önce bestlak kullandım iki şişe o da etkiliydi ama solgar günde 3 kez kullanmama rağmen süt miktarını iki katına çıkardı kilo için bişey diyemem emzirdikçe zayıflıyorum çünkü
Busraata Cgdmltr93 solgar ve galatago kullandim çok memnun kaldim kilo mu yapıyormuş yeni duydum solgari hala kullaniyorum
Cgdmltr93 Busraata evet Solgar iştah açıyor kilo yapıyormuş. Ve çok susatıyormuş. Ramazan da sıkıntı olur mu acaba. Çok mu su içiriyor
Busraata Cgdmltr93 valla benim iştahim kapali normalde,suyu çok içerim,oruç tutmadığm icin bilmiyorum canım genelde gece içiyorum ben 6buçuk aylik ek gidaya da başladık gündüz gerek duymuyorum