benim bebeğim 13,5 aylık ben de ücretsiz iznimi uzatma talebi yaptım. eğer onaylanmazsa işimi bırakacağım. ve bir daha giremeyeceğim türden iyi bir işim var. ama bebeğime bakacak kimse yok ve çalışma saatlerimiz çok rahat değil bi öğretmen rahatlığı yok mesela bizde ama işimi kaybetmek bi yandan üzüyor. bir yandan da bebeğimi asla birine emanet etmek istemiyorum. sizin anneniz bakacakmış bu bi avantaj. şu an maddi anlamda işimi hiç düşünmüyorum durumumuz iyi ama gelecek ne gösterir bilinmez.
işiniz bir daha giremeyeceğiniz türden bir şeyse bir daha düşünün ama değilse ayrılın gitsin bu zamanlar bir daha gelmiyor.