İnanın kafayı yemek üzereyim az önce çorbayı halıya çıkardığı için bacaklarına vurdum biraz pişmanlıktan ağlıyorum kızım 2 yaşında anne sütüm fazla olmadı mama da almadı ek gıdaya mı yanlış başladım ne olduysa yemiyor gerçekten insan çok üzülüyor sürekli değişik şeyler denemekten yoruldum hiçbirşeyi düşünmüyorum sanki onun yemeği takıntı oldu bana düzelir dedikçe daha kötü oldu sanki bilmiyorum neleri yanlış yaptık hatayı kendim de arıyorum açıkçası