Oğlum tam 5 aylık. Normalde gündüzleri hiç durmayan bir bebe ama 3.5 ayına kadar geceleri çok güzeldi. 2 kere kalkar emer yatardı. O gün bu gündür bitti ya. Gündüzleri daha bi huysuz ne ana kucağı ne bebek arabası 2 dkka durmuyor ki yemek yapayım. Geceleri ger yarim saatte en geç bir saatte uyanıyor ağlıyor emmek istiyor. Üstüne birde atak zamanı öyle çok uyanırdı ki uyku hali durmadan kalkmak yorardı yanıma alıp emzirirdim öyle uyuya kalırdık ve ona da alıştı galiba durmadan tok dahi olsa beni istiyor sanki. Ay ne bilim hani geçiyordu bu ataktan sonra güneşli gün falan gösteriyordu bunlar nerdeee akıl elden gidiyeeaaagğğhhh 😅 herkes böyle mi ya.