NNF19 benim kızımda başlarda hep öyle yapıyordu. Öne doğru kapaklanıyordu hep. Hemen düzeltiyordum ben. İnanın bir zararı var mı ya da neden o şekilde yaparlar bilmiyorum. Ama bir şekilde denge kurmaya çalıştıkları ve bunun için çok çabaladıklarını söyleyebilirim. 🌼
Zahidmom inanın o konuda çok haklısınız. Ama milletin ağzını torba değil ki büzesiniz değil mi? Bence en iyisi he he diyip kendi doğrunuzu yapmak. Çok kulak asmayın. Eskiler kulaktan dolma şeylerle bizleri büyütmüşler ama ne devir aynı devir ne de bizler eski büyüklerimiziz. Daha bilinçli daha çok okuyan daha imkanları olan ebeveynleriz o yüzden En iyisini çocuğun annesi olarak biz biliriz. 🌸😎