Emina21 Benim kıZım 4 aylık oldu. Öğretmenim. Heyet raporum var. Aşı sırası gelmedi.acaba benim gibi olan var mı? Ve ya aşı olan?
Teomanannesi Emina21 bende ücretsiz izindeyim çalışmadığımız için bize çıkmaz sanırım öncelik okula gidenlere diye biliyorum köy öğretmenleri oldu mesela okul açıldığı için sırayla ilkokulda çalışan arkadaşlar okula gitmesine rağmen gelmedi onlara henüz
OncedenGurme Emina21 ücretsiz izindeyim ben de. Görevde olmadığım için bana da öncelik verilmedi. Müdür yardımcım göreve dönerken aşı için de dilekçe vermemiz gerektiğini söyledi
gozdeteacher Emina21 Hangi kademedesiniz? Ücretsiz izinde veya heyet raporlu olan öğretmenlere şuan sıra verilmiyor diye okudum hep facebook’taki grup yorumlarında.
Emina21 Teomanannesi ama ben raporluyum belki bitince okula başlayacağım. Sizinki daha farklı değil mi?
Emina21 OncedenGurme siz de ücretsiz izindesiniz. Benim de aynı olacak o zaman. Raporlu olmak da aynı sanırım
OncedenGurme Emina21 bir de branşınız ne? Ben okul önceciyim. Şu an açık olduğu için hafta içi tüm zümrelerim aşı oldu. İlkokulsanız sıra gelmemiş olabilir uzaktan eğitime geçtiği için
Emina21 OncedenGurme OncedenGurme sınıf öğretmeniyim. Ama sanırım heyet raporlu da aynı durumda oluyormuş:(
OncedenGurme Emina21 hocam bugün kontrol ettim tekrar, ücretsiz izindeyim ama güncellenmişler sanırım. Öncelikli gruptasınız dedi. Yarın aşı olacağım 😊
Emina21 OncedenGurme benim de bugün açıldı ekran. Yarına randevu aldım. Şimdiden hepimize şifa olsun inşl:)
minikcancan fatmayt heyet raporluyum şuan ve bana da aşı çıktı emzirdiğim için risk almak istemedim sinovac ası oldum cuma günü
Emina21 “30 Ocak’ta Pfizer BioNTech tarafından geliştirilen mRNA aşısının güncellenen kılavuzunda, aşının hamilelere ve emziren annelere de uygulanabileceği yer aldı.” bilgisini verdi.
Emina21 minikcancan iyi yapmışsınız. Şu anda kimse nasıl bir sonuç doğuracağını bilmiyor. Allah yavrularımızı korusun inşl