Merhaba annelern45 Gunluk.bebehim var ilk 10 gin gunde 1 kez mama verdim zaten oek de sevmedi yari tukurerek yedi biberonda tutmuyor mama yedirmek bayagi zor oluyor bende mamayi biraktim sadece anne sutuyle besleniyor 1 aydir acaba mama vermeli miyim gelisimi acisindan faydali olur mu