Ozdd Selam kızlar dondurucaki sütleri 24 saat buzdolabında tutup orda çözüldükten sonra vermelisin demişti hastanedeki bebek hemşireleri. Peki çözüldükten sonra dolapta yine 3 gün kadar dayanıyor mu yoksa çözülür çözülmez tüketilmeli mi ? Bilgisi olan var mı ??
didomidom Ozdd çözündükten sonra 24saat içinde tüketmek gerek diye biliyorum bende buzluktan çıkarıyorum 24saat olmadan tüketiyoruz.
patilianne Ozdd çözüldükten sonra tadı değişiyor çok kötü oluyor benim bebeğim içmedi kaldı dolapta sütler
Ozdd didomidom 24 saat içinde tamamen çözülüp ondan sonrada benmari olarak ısıtıp tüketmeliyim o zaman yani buzu tam olarak kaç saatte çözülmüş oluyor ?
didomidom Ozdd ben akşam 9-10gibi çıkarıyorum buzdolabına ertesi gün içirmek için, 11gibi tam çözülmemiş oluyo kristal şeklinde oluyo acıkmasına yakın dolaptan dışarı çıkarıyorum tam çözülüyor sonra biberonu sıcak su içerisine koyup ısıtıp içiriyorum.
patilianne Ozdd bazı anne sütlerinde oluyomus bence önce bir deneyin kötü olursa hiç buzluğa koymazsınız
didomidom Ozdd 6aylık kızım biberonla veriyoruz ama biraz sıkıntılıyız aventin meme ucu uyumlu yeni doğan biberonundan başka biberon kabul etmiyor bizimki
Ozdd patilianne önceden koyduklarım var şu an koymuyorum zaten sağım yapmayı bıraktım :) denerim bi yarın eğer içmezse zaten yapıcak bişey yol malesef :(
Ozdd cokgezenti_30 ay şimdi kafam karıştı buzlu halinden eridikten sonra yinede 3 gün kalıyor mu kalıyorsa çok iyi de sanırım kalmıyor bi türlü emin olamadım nasıl yapacsğım
cokgezenti_30 Ozdd eridikten sonra 3 gün daha buzdolabın nırmal yerinde kalabiliyor. Ama mutlaka tadına bakarak vermelisin bazı kişilerin sütleri çabuk bozulabiliyot ben bekletirdim 3 gün bir problem olmazdı veriyordum
anne-11 Ozdd 24saat içinde benmari seklinde vermek lazım tutupta cezvede felan ısıtma değil yanı ne sıcak ne soguk orta halli suya koyucak sın cok zor zahmetli geldi bana benım cocuga da cok gaz yaptı o sütler ben anlamadım o yuzden kullanmıyorum çok gerekmedikçe
Ozdd anne-11 ben şimdi ramazandan dolayı bir de ilk doğum yaptığım zamanlar bebeğim emmemişti hep sağmak zorundaydım şimdi de 3 ay doluyor ziyan olmasın diye her gün bi kere vermek istiyorum 😊 zahmetinden gpcunmam bi süre hep böyle gitti çünkü bizde süt sağ dolaba koy ısıt bebeğe ver vs çok şükür o zamanlar geçti şimdi de dolapta kalan sütler oldu zaten bayadır sağım yapmıyorum artık emmediği süre boyunca yapmıştım
anne-11 Ozdd bnm göğüs ucum yok sılıkon uda tutmuyor sinirlenıyor naptıysam cıkmıyor ucu tutamıyor da nolucak bılmıyorum sağ ver ama sureklı bu sekılde nasıl gider bılmıyorum
Ozdd anne-11 göğüs ucu çıkartıcı taktikler var aslında emzirme.danismanlığı sayfasından bakın isterseniz instagramdan dm de atabilirsiniz her şekilde yardımcı oluyor dönüş sağlıyor kendisi 😊 bende bebeğim emmediği zaman kendisinden destek almıştım