Aysemerve deri testi vs de yapiliyormus cocuklara ama ne kan ne deri testi yuzde yuz dogru sonuc vermiyor diyor doktorlr biz kandaki yumurtayi bulduk ama 1 yasindan sora tamamen gecti umarim sizinki de en kisa zamanda iyilesir advantan krem kullaniyordum cok yogun kizarikliklari oldugunda ama kortizonlu oldugu icin nadir suruyordum. Yanaklarindaydi sadece kizarikliklar bizim. Mesela gecen gun simit verdim yedi aninda agiz yanak bolgesi kipkirmizi oldu daha onxe de kayinvalidem tahin helva vermisti onzaman da ciddi pisik olmustu doktorlar genelde siz gozlemleyerek bulacaksiniz diyor ama herseyi bu kadar net cozemiyor annelerde malesef.. siz yine de detayli bir testten sora mama konuunda israrci olun insallah duzelir ❤️