Derenbahar Dün 39 günlük kızım gazdan sancıdsn dolayı çok ağladı ve hiç uyumadı. Ben de 1 bardak rezene içtim. Bugün hiç uyanmadı. Emziriyorm ama sadece 10 dk emiyor. Kötü mü yaptım bilmiyorum.
Thesra Derenbahar Rezene bebeğinizi rahatlatmıştır o yüzden güzel bir şekilde sorunsuz uyuyordur telaşlanmayın ağladığı günün yorgunluğunu atıyor olmalı🌸
Melusina Derenbahar rezeneyle bi alakasi oldugunu sanmiyorum ben dogdugu gunden beri surekli ictim sarilik olmus olabilir gozlerinin alti falan sari mi birde uyanmazsa topuklarini sıkın demislerdi bana 2 saattr bir sık sık emzirmeniz lazım
ktnzehra49 Derenbahar uykusuz kaldığı için uyumuştur merak etmeyin benim kızımda bi gece uyumasa iki gün sürekli uyurdu şimdi 5 dakka uyusa 5 gün uyumuyo
BabyGroot Derenbahar yok canım niye kötü olsun bende içiyordum günde 1 bardak özellikle akşam içerdim akşam gaz sancısı çok olurdu çünkü. Dozunda içtikten sonra bişey olmaz. Hem bak rahatlatmış demek ki uyumuş ne güzel
Miyauw Derenbahar çünkü daha çok küçük uyuyacak ki büyüyecek 🥰 sarılığı var mı sadece bol bol emzirin bebek o hep uyunacak annesi 🌺
Derenbahar Miyauw yok şükür sadece bugün böyle oldu. Rezeneyi içtikten sonra böyle oldu. 10 dk emiyor sonra gene uyuyor normalde 1 saat kadar emerdi
Derenbahar Melusina uyanıyor biraz emiyor sonra tekrar uyuyor ama smdi uyandı bastı çığlıklı ağlamayı 😂
Melusina Derenbahar o zaman normal canim benim kiz da uyusaydi keske ne geve ne gunduz hic uyumuyordu gazdan kabizliktan cok sukur yeni yeni uykusu duzene girmeye basladi 5 bucuk aylik oldu