Civcivimm_ Civcivimm_ aynı durumu yaşıyorum 1 haftadır. Tam dün birden yeniden emmeye başlamıştı ki bugün tekrar reddetmeye başladı. Kaşık biberon, enjektör her şeyi denedim sütü tükürüp feryat figan ağlıyor. Gündüzleri 30 dk uyuyup uyanıyor, sonra uykusuz ve huysuz oluyor, tekrar uykuya da zor dalıyor. 2 ay 13 günlük. Kilo alımı da yavaş olduğu için ara sıra ağlamalarına yenilip biberonla sağdığım sütü veriyorum onu bile biraz içip itiraz ediyor. Şaşırdım ne yapacağımı, sinirden eşime postaladım bebeği al şunu diye. 🤦🏼♀️