F-Betul Merhaba, ocean Demir takviyesine geçiş yaptım 25 derecenin altındaki sıcaklıkta saklayın yazıyor ama ayrıntı vermemiş. Eczaneye de sormayı unuttum. Sizler nasıl yapıyorsunuz açtıktan sonra da nasıl saklıyorsunuz ?
Cicek1511 F-Betul ben oda sıcaklığında güneş görmeyen bir yerde muhafaza ediyorum dolap içinde sıkıntı olmadı