_eay_ son zamanlarda otizm ile ilgili o kadar çok şey yazılıyor çiziliyor ki o yüzden her anne panik olmaya başladı. Ama doktorlar en erken 18 aydan sonra belirti vermeye başlar diyor sanırım ben de çok bilmiyorum. Yani sizin bebeğiniz henüz çok küçük bunun için. Belki kulağı ağrıyordur belki diş sancısı çekiyordur.