Merhaba anneler. Neredeyse 3 aylık bir bebeğim var. Ya uyku ile şöyle bir sorun var. Altı temiz kakasını yapmış karnı tok. Bir güzel uyuyor beşiğinde 15 dk sonra 20 dk uyanıyor.🤦🏻♀️ ya bu geçici bir durum mu yoksa hep mi böyle olacak. Sizinkilerde mi böyle ya….