Yelda35 Aylns simfer almada ne alırsan al 150 derecede 2 saat kek pişiriyorum ancak pişiyor keyfi olursa hamur yapmıyor
Birkucakmutluluk Aylns Profilo fırınımdan çok memnunum ❤️ birde postunu işgal etmiş gibi olucam ama ayrı bi post açmayayım. Bilen varsa cevap veriri umarım :) ankastre cam Ocak’ta oluşan su lekerini ne ile temizliyorsunuz ? Birde cif kullanan var mı ocağında ? 🙏
Sumeyyebaglan Simfer kullanıyorum. Mükemmel pişiriyo çok ama çok kaliteli uygunda. Asla pişman olmazsın😍