Günümüzün sorunlarından biri olmakla beraber kadınların genellikle hemcinsleri tarafından da psikolojik baskıya maruz kaldığı bir konu çalışan anne olmak. Çalışan annelerin çocuklarının ortada kaldığı, eksik büyüdüğü, ilgi görmediği yönünde birtakım görüşlerin olması onları daha da üzüyor. Ben de bir çalışan anne olarak bu söylemleri uzman gözüyle değerlendirmek istedim. Dinlerken birçok noktada kendimi ve çocuğumu da gördüm üstelik. Sizler ne düşünüyorsunuz?Buyurun izleyin :