Selam hanımlar 3 buçuk ay önce doğum yaptım.40imdan sonra kanamam devam etti 1 hafta daha.sonrasında geçen ayın 12sinde adet oldum.lakin bu ay adetim geçti 7gün😔 hamileyim diye çok korkuyorum.başına böyle bisey gelen oldumu.yada sekiyormu bilmiyorum 😑testte yapmadım henüz dahada olmazsa pazartesi tahlil vereceğim.