Snass Merhaba anneler kızım 16 aylık . 2 ay sonra kardeşi doğacağı için odasına alıcam fakat yatağı normal herkesin evinde bulunan 1 kişilik yataklardan bende yaTak bariyeri aldım ama yinede tedirginim sizler bu durumda neler yaptınız
SeverusSnape Snass nasıl bir yatak olması gerekiyor ki? Bence en iyisini yapmışsınız. Kızımın odasını ayırdığımda ben de böyle yapmaya karar verdim :)
LilyaBn Snass Kızımda bizimle birlikte uyuyor 13 aylık ama artık ona oda yapmayı düşünüyorım ve montessori yatak almayı düşünüyorum. Yani bence artık yatakta yatabilir koruma bariyeri almanız iyi olmuş Beşiğe sığmaz artık bu bebeler geniş geniş yatsınlar işte❤️🌸
Kwsr Snass 1 yaşında odasini ayiracgm bende öyle düşünüyorum bana göre mantıklı. Bir tarafi duvar bir tarafinada bariyer
[silindi] Benim oğlumda 20 aylık bebişkte uyutuyrıjm ama benimle yatmayı daha çok seviyor geniş geniş bence iyi yapmışsın bariyerde almışsın ama yinede bir tarafını Duvara dayamalısın en aznından diğer tarafa da yumuşak bişiyler koyarsın