Deniz_kvk Kizlar tam tarifine uygun yaptim karamel sosunu. Buzdolwbinda beklettim. Ama akiskanligini tamamen kaybetmisti. Katiydi. Trilecenin uzerine suremedim bile. Sebep ne olabilir?
SeverusSnape Deniz_kvk tekrar ocağa alın, biraz su ile açın. Azcık tereyağı ekleyin bi de. Sadece şekeri eriterek yaptıysanız veya sadece şeker ve azıcık su ile yaptıysanız katılaşır. Şeker olur, karamel değil☺️
Deniz_kvk aliismom 5 y. Kasigi sekeri kisik ateste erittim. Bir y. Kasigi tereyagini ekleyip hozlica erittim karistirara . Sonra 100 ml. Krema ekledim. Biraz daha ocakta tutup dolaba kaldirdim.
SeverusSnape Deniz_kvk biraz su katarsanız kendine gelecektir. Hatta hiç ocağa almayın, üzerine yavaş yavaş kaynar su ekleyip karıştırın. Kıvam yeterli olduğunda daha su eklemeyin🤗
aselrigel Deniz_kvk sorun buzdolabında beklettiğini için olabilir mi ben karameli tatlılarda hemen yapıp üstüne döküyorum sonra tatlıyı dolapta bekletiyorum