Merhabalar, 5 günlük bebeğim var. Giydirirken sol boynunda bi şişlik fark ettim. Doktor bi sıvı birikintisi olduğunu söyledi. Zar içinde bir sıvı birikintisiymiş takip edilecek kendiliğinden geçebilirmiş geçmezse de müdahele olabilirmiş. Var mı başına gelen?