Merhaba kızlar doğuma 89 kg ile girdim 40 ım çıktığımda 82 kg ydım ve ardından çoğunluğun yaşadığı süt olsun diye yeme dönemine girdim ve bozalar,kajular,tatlılar vs derken bebeğim 3 aylık olduğunda 87,7 kg olmuştum bile :( Ardından üç hafta diyet yaptım ve 3 haftada 4,5 kg vererek 83,5 a düştüm bu sefer de bebeğim az kilo aldı doktor diyet yapma dedi.Şuan 83,5-84 gidip geliyorum ama moralim çok bozuk özgüvenim sıfır kilolardan dolayı hayatımda görmediğim kilolar ve yaz geldi ince şeyler giyicez.6.ayda tekrar diyete başlasam mı bebeğim ek gıdaya geçtiğinde ya da önümüzdeki ay yeden mi başlasam ne yapsam kızlar sizler nasıl kilo verdiniz kaçıncı ayda verdiniz sanki hiç kilo veremeyecek gibiyim :(((