Kızım 1 yaşında. Bugün gözüne bir şey kaçtı, muhtemelen kirpik ya da tüy gibi bir şey. Kesinlikle dokundurtmuyor ama hep böyle bir bebektir. Burnunu sileyim desem kıyamet kopar mesela. Biraz yapay gözyaşı damlası döktüm, o da zorla. Durup durup ağlıyor, gözünü ovuyor. Hastaneyi aradık, göz doktoru görsün dediler. Pazar günü acilinde göz doktoru olan hastane nereden bulacağım bilmiyorum. Geçer gibi geliyor, çocuk huzursuz, ya geçmezse diyorum.
Ne yapayım? Ne edeyim? Bana bir akıl verin. Başınıza geldi mi?