Merhaba . Kızım 16 aylık kardeşi olucak 2 ay sonra doğumum var . Odasında yatırmak istiyorum yatağının yanına yüksek yatak bariyeri aldım uyutur yatağına yatırırım ama gece ağlarsa sesini duyamassam diye endişeleniyorum yatak odasıyla kızımın odası arasında 1 oda var yani çapraz düşüyor sizler bu süreçte neler yaptınız telsiz kamera vs gibi ürünlerden yararlandınız mı ?