Premature_annesii Sevgili Prematüre anneleri aşılarınız neye göre yapıldı. Oğlum kro 3 düz 1 aylıkken, normal bebeklere göre olan 2 aylık aşısı olacakmış. Normal mi böyle olması 3 aşı ağır gelmez mi?
Mom0988 Premature_annesii Aşılar doğduğu zamana göre yapılıyor.Benim oğlumada kızıma da öyle yaptılar sadece verem aşısı için kilosu önemli oluyor.Kac kilo bebeğiniz.
Hepoyleolurzaten Premature_annesii saglık ocağına belirtin doktorunuza. bizim hep düzeltilmişe göre yapıldı doktorumuz bildirdi mesela biz hep 1 ay geç vuruluyorduk aşıları
Premature_annesii Hepoyleolurzaten doktora soracağım kontrolde ama burdaki annelerden bir fikir alayım dedim. TEşekkür ederim
Premature_annesii [silindi] maşallah kocaman olmuşlar 🧿 üçüz birde Allah kolaylık versin 🙊🙊 herhangi bir sağlık sorunu yaşadılar mı? Benim oğlum 31 haftalık doğdu şuan kro 2 aylık ☺️
[silindi] Premature_annesii hayır canım hiçbir problemimiz olmadı bayağı bir huysuzlar birde süt & besin alerjimiz var ultra koliktiler hep böyle problemlerle karşılaştık 🤷♀️ Maşallah anlayamazsın bile hızla büyür minnoş 😍
75kinalikuzu Premature_annesii aşıları kronolojik yasa göre yapılıyor bütün sağlık ocaklari aynı rota aşısinida yaptırın ebe söylemeye bilir çok önemli
75kinalikuzu Premature_annesii evet bütün aşılar önümüzdeki ay kro 3 aylıkken başlıyor iki veya 3 doz birer ay arayla
Premature_annesii [silindi] [silindi] sağlık problemleri olmamışya gerisi hiç önemli değil. Allah bağışlasın evlatlarımızı bizlere ☺️
Mom62636362 Premature_annesii Aşılar doğdukları vakte göre yapılıyor, merak etmeyin 3 aşı ağır gelmez. Benimkiler düzeltilmiş 7 aylıklar ama 9.ay aşımızı olucaz bu ay
Mom62636362 Premature_annesii Rica ederim canım, ben de çok endişeliydim kaldırabilirler mi diye ama 2.ay aşısı haricinde diğer aşılarda ateşleri bile yükselmedi kolayca atlattılar, inşallah senin bebişin de atlatıcak 🙏