Aycahanim Kizim 6 aylik 3 ay emdi birakti cok korkuyorum bisey olurmu diye esim pozitifti bendede suan burun akimtisi var
Efemm Aycahanim gecmiş olsun canım tabiki de bi nebzede olsa etkiliyor dikkat etmenix gerek umarım bişeyi yoktur🌸
homosapiens Aycahanim her bebegi etkilemiyor korkmayin maske takin el temizliginize dikkat edin gunduzleri uyudugunda tek bi odads uyusun bir sey olmaz insallah