Filuk6161 Selam kızlar epilasyon aleti kullanıp çok memnun kalan varmı? Ben yıllardır braun un kini kullandım bi arkadaş söyledi oda Panasonic in epilasyonunu kullanıyormuş çok memnunmuş vede çok hızlıymış.