ozgekzy bende doktor arayışındaydım koru hastanesinden bir doktor düşünüyordum ama sgk anlaşması özel sigortalarla anlaşmadı yokmuş ve muayene ücreti 400küsür dü Dikmen 19Mayıs hastanesinde Ediz Yeşilkaya’ya gittik (google yorumlarını göz önüne alarak) gerçekten çok tatlı,tatlı dilli sizi rahatlatan bebekle güzel ilgilenen sorduğunuz soruyu cevaplamaktan keyif alan hatta haftaya sorularını kağıda yazıp gel böyle unutabilirsin diyen bir doktor 😬 bizim sağlık sigortamız oldugu için 15tl verip çıkıyoruz ama normal muayene ücreti 170tl galiba