Sbsgn Bebeğim hastanede o yüzden sağıyorum. Sağma düzenim bozuluyor sanırım o da etkiledi ve süt miktarım azaldı biraz 37 gün oldu doğum yapalı laktamax kullanıyorum, tahin helva ve tahin pekmez yiyorum başka önerebileceğiniz bir şey var mı? 🙏
Kivancinannesi Sbsgn kesinlikle humana çay e bebekte var ben faydasını gördüm 2 bardak içiyorum çok işe yarıyor
SaskinOrdeginAnnesi Sbsgn dere otu akşamdan sıcak suya bir iki dal koyup sabah içiyorum gün içinde de dere otu tüketiyorum faydası oluyor bence ve hipp süt arttırıcı cay kullanıyordum suan bitti ama etkisi varmış bence ve ve 😂 rezene içiyorum anasonlu akşamları genelde tüketiyorum onu
Giizz Sbsgn bestlak damla kullanın sütünüzü arttırır. Bol sıvı ve yemek yemeye dikkat edin koyu yeşil yapraklı sebzeler yiyin
Tugcee11 Sbsgn galactago diye bi damla var bitkisel. İçinde kuşburnu roybos keçisedefi rezene beta glukan mine çiçeği çemenotu hayıt ekstraktı var hastaneden bunu önerdiler aldım kullanıyorum iki gündür kullanıyorum bişey diyemicrm o yuzden bi araştırın isterseniz
Bebeque16 Solgar bira mayası da alın. Ben 1 ay sütümü bebeğime sağarak verdim biberona alıştığı için. Kısmen de olsa artıyor sağarak ama asıl bebek emmeye başladığında çok arttığını göreceksiniz.