Merhabalar sevgili anneler. Doğum yapalı 9 gün oldu. Kendi isteğimle sezeryan doğum yaptım. Doğum öncesinde ödemim yoktu ama doğumdan sonra ayaklarım bacaklarım davul gibi şişti doktor normal olduğunu söyledi. Sezeryan yerimde şiş. Oraya da baktı orda da ödem var dedi. Ayaklarım indi sayılır ama sezeryan yerimde bildiğiniz göbeğim kadar şişlik var. Bunu yaşayan var mı normal mi ne zaman inecek ?