Bkrmn17 merhaba 5 günlük anneyken eşim hakaret mesajlarımı polise sunmuş uzaklsştırma aldım 10 günlük ertesi günü çekişmeli dava açtım. 25 haftalıkken ayrıldım eşimin yanından annemlerdeyim doğum yapmayı bekledim şiddet gördüm iki tane darp raporum var ama eşim hep inkar ediyor ceza mahkemesine itirazda bulunmuş herneyse esas konuya geleceğim. Anksiyete var bende okb yani antidepresan geçmişim var ve 8 10 ay öncesinden kavga etmiştik benim videomu çekmişti bıçak fırlatmıştım bu anksiyete ve videomla bebeğimi benden alır mı aşırı derecede kaygılarım arttı davayı açtığım için çok korkuyorum öğretmenim 13 yıllık sicilimde birşey yok ama artık iki ceza davam var ilkinden 1 ay 25 gün almışım suçu bana atmış arabamda hem kondom bulup hem dayak yemiştim falan filan onun davası görülecek zaten demem o ki bu adam dönmediğim için sürekli intikam savaş halinde seni öldürürüm falan demişti hst kayıtlarında çıkar mı dilekçrmde istedim yani durumum bu tek derdim bebeğim daha 18 günlük ve emziriyorum