Mrv38 Kızlar merhaba Doğum yapalı 17 gün oldu bi kızım var çok nadir ağlıyor gaz sancısı olsa bile kıvranıyor bi ıhı diyor susuyor böyle hiç ağlamaması normal mi sizin bebekleriniz nasıldı?
OncedenGurme Mrv38 çok normal. Benim bebeğim de öyle herşeye ağlamazdı. 1 ay kadar sabaha karşı gazı olurdu onu da ıkınarak hallederdi. Ama şimdi 8 aylık, ortalığı yıkıyor bi çığlığı ile 😂
Mrv38 OncedenGurme ay umarım ya ne bilim alt komşumda yeni Doğum yaptı onun bebeği ortalığı yıkıyor benim kızda benle onu dinliyor resmen 😀