Alya88 Kizlar bebeğim artik emekliyor doğrulmaya calisiyor ve bazen düşüp bir yerleri kizariyor sizler kızarıklıklara bir sey sürüyor musunuz ne iyi gelir acaba ne yapmak lazım
BaharBebek34 Alya88 ben de sürmüyorum bir şey, bir saate kalmaz kendiliğinden yok oluyor zaten🤷🏻♀️ Ancak bez bölgesinde bir tahriş, kızarıklık, hafif kesik vs varsa pişik kreminden sürüyorum sadece.
Alya88 Civciv3535 cok sagolun acemi olunca bilemedim kafasi alni kizardi acaba sürsem mi bıraksam mı diye düşündüm 😊