Ymncn bende kırdıysam özür dilerim canım. Kalvye karşısında oldumu için bazı kelimeler yanlış anlamaya müsait oluyor. Ve burda bazı insanlar gerçekten çok acımasız oluyor yazım hatalarına, noktalama işaretlerine cahil bunlar diyerek çok büyük hakaretler ediyorlar çok denk geldim ve sende böyle yazınca tutamadım kendimi.