Merveenesasaf geçiyor annesi geçiyor tam o zamanlar benim kızımda rota oldu doktorumuz bunun en büyük ilacı bağışıklık yükselsin diye sık sık emzirmek dedi 10 gün meme ağzında gezdirdim nerdeyse 😁 bir gaz damlası iki probiyotik damla verdi zaten bunun ilacı yokmuş tıbbi olarak su vermemi önermişti doktor çünkü sıvı kaybı olursa hastanelik olabilirmis ishal olduğu için düzelene kadar çay kasigiyla az az veriyordum hastaneye yatıp serum takılmasından su bin kat iyidir oylelikle atlattık. Birde aşı yaptırmayın dedi doktorumuz sebebi ise vucudun bu virüsü atması 10 15 gün sürüyormuş onu vucud atar pesinden aşı olur (ilk söz mecbur ilk 3 ay içinde olmak zorunda yoksa etkisi kalmiyormus) bidaha aynı virüs vücuda girerse bagisikligi kaldirmayabilir gerek kalmadı diye uyarmıştı