Ecos Nihal1 eşim geçenlerde corona olmuştu. Gelen sağlık ekiplerine sorduğumda bebeklere ilaç verilmiyo en fazla taşıyıcı olabiliyor. Ateşlenme durumlarında calpol gibi kullandıkları ilaçları kullanmaya devam edecekler dedi.
Thesra Nihal1 Geçenlerde çocuk doktoruna sormuştum.Bebekler ve çocuklar taşıyıcı olduklarında onlarda genelde büyük bir sorun olmuyor ve normal ateş düşürücü tarzı ilaçların yeterli olduğunu söylemişti o da çok gerekli olan durumlarda tabiki de
Asmrtgkt-38 Nihal1 17 aylık oğlumla pozitif çıktık ialç verilmiyor calpol kullandık ateşi olduğu için
aybus1616 Benimde bebegim 4 aylikken korona oldu sadece atesledigi zaman calpol verdik . Onun disinda vitamin takviyesi ve ilac vermediler.
Deletedmom636262 Evt Canım oldu benim ki ama ilaç tedavisini reddettim en güzel ilaç anne sütü ve annenin iyi beslenmesi geçti çok şükür ateş öksürme olmadığı için sorun yok